Äckelförkylning

Det finns en anledning till varför jag inte har bloggat. Jag är förkyld som ett jävla as. Tror jag skyller detta på Max. I fredags förra veckan så kom han till skolan och såg ut att vara tagen direkt för en reklam för nässpray eller liknande. Han var rosig om kinderna och röd om näsan haha.
Och i måndags så kom han till skolan frisk som en nötkärna..... För då var det nämligen min tur. Ett riktigt helvete är vad det är.
I måndags så stod jag ut och tog mig till skolan ändå. Men i dag gick det bara inte, jag är så gott som död.
Känns som att exakt alla är förkylda nu. Det går väl runt nått virus...

Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt, så puss på er och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0