Hey people

Jag blev sjuk igår och stannade hemma i dag. Mår fortfarande inte hundra. Har en hvudvärk som är riktigt jävla ond. Fyfan....

Har nyss målat naglarna i alla fall. Jag och Tullan hoppade av i Vällingby på vägen hem från skolan igår så det blev lite shopping.
Tre nagellack i härliga färger, en bikiniöverdel och lite smink. Behövliga saker dvs.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte sådär överdrivet mycket att berätta för er. 
Jag betér mig fortfarande som en liten tönt och går runt med samma jävla ångest.
För en vecka sedan vid den här tiden så satt jag här förväntansfull som in i helvete. Nervös som ett as. Vetandes att jag dagen därpå skulle få se några utav mina absolut största idoler live.
Nu sitter jag här en vecka senare och längtar tillbaka. Haha.


Kommentarer
Postat av: Petronella

asfina bikinöverdelen lixooom:D

2010-03-10 @ 22:34:33
URL: http://petronellaoftiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0