"I hate when Brad Pitt calls me when i'm in bed with Johnny Depp...."

Just nu har min mobil party... Det trillar in "Tack för din röst på melodi nr 1 osv.." sms. Är uppe i närmare 43 nu, och mer lär det bli.
Min mobilräkning kommer inte vara något att jubla över direkt. Pappa kommer iallafall inte jubla. Speciellt inte när jag sa att jag endast röstade typ 5 gånger.... Fast det är till och med han för smart för att gå på. Hoppas jag. Får ge honom pengar sen haha.

Hade tänkt joina sängen nu.... Blir en tidigt kväll helt enkelt. Men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag och Ida vaknade halv tio idag!! Förstår inte riktigt hur det gick till..
Men men, godnatt Sverige. Eller nej, ni är fan inte värda ett "godnatt"... Lär er rösta och sen kan vi disskutera saken ;)

Har kollat på Life of Ryan hela dagen i dag, så nu ska jag drömma om Mr. Sheckler..... PÖSSSSSSIS

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så jäkla bra! Jag röstade också :-)

2010-03-14 @ 09:07:16
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0