Jackie Ferm

I morse så kollade jag på när Jackie Ferm medverkade i "efter tio". Hon var där för att prata om sin brutala uppväxt med en pappa som Svartenbandt.
Även hennes mamma som hon inte har träffat på tre år var där och pratade. Det var otroligt intressant och jag måste fan ta och säga att jag fascineras något otroligt utav Jackie. För blir förvånad över hur hon kan vända allt som har hänt i hennes liv till något komiskt och se allt på ett annat sätt. Det är så otroligt starkt gjort. Jag tror Jackie är stark, eller jag vet. Det märks. Hon är härdad. Hon har sätt och upplevt livets allra svåraste stunder och jag beundrar att hon fortfarande står levande kvar på denna jord.  

Man kan ha många åsikter om denna brutta då hon kanske inte har visat upp sina bästa sidor för Sverige när hon har haft sex i tv och bråkat hej vilt med olika personer genom sin blogg. Men jag kan inte få allt det till något dåligt. Inte i hennes fall. Då det egentligen bara bevisar att hon är precis som alla andra människor. Normal. Efter allt hon har upplevt. För ja, det är inte ovanligt att knulla i tv och utföra djupa bloggbråk med folk nu för tiden. Det kan ingen säga emot. För sånt sker dagligen haha.

Jackie är en sån person som man, i alla fall jag, bara vill se mer och mer av. Hon är spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0