Looking at your photograph, thinking how you make me laugh

Pappa ligger i magsjuka och hög feber. Snart är det väl min tur.... I morse mådde jag sådär ruskigt illa och hade en förjävlig magvärk. Men det gick över lite senare. Tur.

Nu i kväll så har jag och mamma legat och kollat på Wallander: Mastermind. Den bästa wallanderfilmen utan tvekan. Stört bra och stört läskig. Klarar inte av läskiga filmer längre, får ont i magen och en jävla panikkänsla i hela kroppen. Fast detta gäller då bara svenska filmer, när allt är så bekant och när det verkligen känns som att det kan hända en själv lätt som en plätt. Att bli kidnappad av något psyko är inget man önskar direkt....

I morgon börjar skolan efter en veckas lov. Eller ja, nästan två veckor för min del då bussarna och tunnelbanan strulade förrförra veckan. Men ja, i morgon så startar allt igen. Och jag ser inte fram emot det ett skit om jag ska vara ärlig. Saknar bara att få umgås med Jessica och Elise, but that's all.

Nej nu säger jag godnatt till er och ska lägga mig i sängen och drömma om Billllllliboy. Är i stort sätt tillbaka i samma TH period som jag hade för ca två år sen. Stört haha, men svårt att motstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0