Problems

Innan kl 21.00 så visste jag inte vad fan jag skulle kolla på, antingen Tyras och Blondinbellas liveshow som Kenza gästade eller programet om bröderna Jackson på 4:an.
Jag valde tillslut att kolla på The Jackson family... I hopp om att dom skulle visa mer om Michael. Men dom nämnde bara hans död i början och sen handlade allt om dom resterande fyra bröderna i Jackson 5. Och om ska jag vara ärlig, så kändes hela programet så falskt. Typ som "Okej, nu är Michael död, nu är det våran tur att synas, så nu släpper vi ett nytt album." Kanske inte alls är så och jag såg bara dom fem första minuterna av programet så jag kanske inte ens ska uttala mig om det. Men det var den känslan jag fick, så jag valde att springa tillbaka till datan för att istället kolla på Tyra och Bella, men då hackar allting och det blev bara jobbigt att se på i längden, så kollar nog på det senare, om dom lägger ut hela programet sen dvs.
Men ja, så nu sitter jag här och har ingenting att kolla på.......... PROBLEMS.



1958 -- forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0