Sunday

Påhittig rubrik va? Jaaag veeeet!

Dåligt på bloggfronten för min del den senaste tiden... Don't know why, så kan därför inte ge er någon anledning. Det är som det är helt enkelt.

I fredags så vart det mat och bowling med stans finaste tjejer. Det gamla tjejgänget var samlat och jag har riktigt jävla kul.
Kan ni tänka er att jag faktiskt hade riktiga skills när det gällde bowlingen... Rätt så otroligt då jag alltid har varit i princip sämst i världen. Och nej jag överdriver inte när jag säger sämst i världen. Jag menar't.
Men jag gjorde väl sisådär 7 strikar (hur fan säger man?) under hela spelet. Och ja, jag skryter lagom mycket om det nu ;) Jag vann förfan över Mari. Då får man skryta. Då Mari alltid annars är pro på allt haha.

I lördags så tog jag med mig lillskiten till högdalen, till Emelie R's nya lägenhet. Jag, Mickis, Himer och Emelie T åkte dit för att fira Empan som fyllde 20 bast!!!! Grattis igen!!
Vi hade jätte trevligt, åt tårta, godis, skrattade och bara hade det gött liksom. Runt kl sex så åkte jag, Himer, Mickis och Emelie T hem till Himer och kollade på tv, åt osv. Sen åkte jag och Emelie hem runt elva någon gång.
Hade alltså Neo med mig hela dagen och han var jätte duktig. Första gången jag åkte tunnelbana, buss osv med honom. Det gick prima.
I dag har vi duschat av lillen i badkaret så han luktar gött nu också. Finis!



Proffset


Kommentarer
Postat av: Emilia

På påsklovet tycker jag vi får ses och hitta på nått kul! Det var galet länge sen nu :(

2010-03-21 @ 20:35:46
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0