Blablablaaaaa

I förrgår var vi ett gäng hemma hos Ida och firade henne eftersom hon fyllde år. Grattis favoritis! Det var jätte trevligt. Vi körde en egen variant utav 5-kamp och helvete vad jag skratta. Det var pefekt väder och perfekt sällskap, så det kunde inte ha blivit bättre.

Igår var jag hemma hela långa dagen och senare på kvällen så blev det powerwalk med Ida, vi gick typ lika långt som förra gången. Duktiga tjejor!!! Efter det så gick vi tillbaka till Ida där vi käkade ananas och chips (hahahahaha så jävla rutinerade) och sen åkte vi till min mammas jobb och solade.

Idag så har jag legat och solat i några timmar. Älskar vädret! Nu känns det verkligen som sommar. Hoppas det håller i sig! Jag har dessutom fått en hel del färg på kroppen, vilket gillas starkt.
Snart ska jag börja göra mig i ordning och ta en buss hem till Malla den balla. Väl där så ska vi äta något tillsammans och sen blir det match på råsunda. Trevligt!


Snyggassssttttttt


Kommentarer
Postat av: malin

hihih tack, du kan väl också vara snyggast då ;)

2010-05-18 @ 15:00:34
URL: http://whatmakesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0