Deppig cheeääy

Skola idag. Rolig info. Men vi hade faktiskt våran sista ljudlektion på Hässelbygymnasium idag. Så jävla tråkigt. Sista gången vi sände radio i den studion.
Jag, Jocke och Max körde i alla fall ett grymt sista program idag. Det vart jävligt flummigt, men det gjorde inte ett skit, vi hade as kul medans och det är det som spelar roll. Vi avslutade det hela med att tacka skolan för dom här två åren och sedan tacka Johan, våran ljudlärare som är förjävla härlig på alla sätt och vis.

Om 9 dagar så är det skolavslutning, då slutar vi på Hässelby gymnasium för gott. Nästa år är det Riddarfjärdens gymnasium som gäller och jag kan inte direkt påstå att jag längtar. Vill inte byta skola. Vill gå klart mina tre år på Hässelby. Men men... What to do...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0