En liten catch up

Flera dagar sedan jag publicerade något, shit, känns som om det var senast igår. Har inte tänkt på bloggen alls faktiskt... Sorry mates.
Senaste dagarna har jag typ solat, varit i skolan, stan, tränat osv. Inget spännande alls, så ni har inte missat några höjdarupplevelser, promise.

Igår åkte jag in till stan efter skolan och där mötte jag Hugo. Som jag har saknat honom. Vi träffades senast i sommras, så det behövdes verkligen. Vi gick runt i stan och satte oss sedan i kungsan. Det är så jävla fint där nu när alla fina träd har blomstrat. Jag bjussar på lite bilder sen.
När Hugo åkte hemåt så gick jag och mötte upp John, vi gick på bio och såg filmen "I love you Phillip Morris". Den var bra, eller ja sådär, men den dög.

Tänkte även ta och berätta att min mobil har sagt goodbye nu. Den började konstra igår på bussresan hem. Först raderades allt jag hade på mobilen. Toppen. Älskar verkligen när alla mina sms försvinner..... Och sen dog den helt och ville icke starta igen. Känns ju sisådär. Använder min gamla sony ericsson mobil nu, men har dessvärre inga nummer, så jag är rätt handikappad haha. 

Sitter just nu i skolan i alla fall, jag väntar på att pappa ska komma förbi och hämta upp mig. Vi ska till solna och försöka fixa det där med mobilen och sen ska jag möta upp Jessica och Emilia, mina goingar. 
Ikväll blir det bio. "The last song" har premiär ikväll(!!!) så den ska vi se. Kan fan inte minnas hur länge jag har velat se den, så ja den måste verkligen ses. 

Långt inlägg, men kände att det behövdes. Ha en bra fredag. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0