Kaos

Dagen började bra, väldigt bra tillochmed. Jag övningskörde i rusningstrafiken hela vägen till Ekerö. Vi (jag och pappa) stannade även till vid mackeriet och åt en varsin svingod macka och drack kaffe ute i morgonsolen. Mysighetsfaktorn var hög mina vänner.

Väl i skolan så hade jag textkommunikation. Väldigt chill lektion. Satt och snacka med Jessica, lyssnade på musik och fick även lite gjort. Sen var det lunch. Pannkakor, sylt och grädde. Hur gott? Och efter lunchen så hade vi mediekunskap...

När vi hade suttit där ett tag så kände jag att mitt vänstra ben började domna bort och det "stack" över hela mitt smalben. På tunnelbanan påväg hem så började även känseln i min vänstra hand att försvinna och det "stack" i mina fingrar och ända ut i topparna. Det var så fruktansvärt obehagligt och jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen. Jag var SVIN rädd kan jag då tala om för er. Tårarna var nära hela tiden, haha.
Jag har sedan tidigare haft ont i mitt hjärta. Eller nej, runt omkring hjärtat (hör i mitt huvud hur Mari säger "man kan inte ha ont i hjärtat!!!!!" haha) och har från och till ingen känsel under mitt vänstra bröst.
Och eftersom hjärtproblem är överdrivet vanligt i min släkt så sket jag nästan på mig när det börja "sticka" i mitt VÄNSTRA ben och min VÄNSTRA hand, då det är ett kännetecken för hjärtproblem.
Jag ville bara hem fort som attans.... Satte mig på en buss hemåt och då började även mina läppar, min tunga och min hals domna bort så då ringde jag pappa och bokstavligen tvingade honom att sluta två timmar tidigare. Han kom direkt och hämtade mig vilket inte var så konstigt med tanke på att jag grät helt hysteriskt haha.

Nu har vi varit hemma ett bra tag, och det är fortfarande inte helt över. Vi har ringt in och dom sa att vi skulle komma in om det blir värre eller om det inte går över inom två dagar. Det är nog ingen fara. Jag är lugnare nu haha. På tunnelbanan hade jag på riktigt dödsångest. Jag trodde att jag skulle dö vilken sekund som helst, på riktigt. Hypokondriker? Haha.

Nu ska jag kolla på film, och bara njuta av att jag lever. Hände en hemsk olycka här ute på Ekerö idag också.... En kvinna omkom och flera skadade. Usch.

Kommentarer
Postat av: Mari

hahaha söt lisa:D blir glad att jag finns i ditt huvud, men va hemskt hoppas de inte är nått alvarligt då:O

2010-05-20 @ 20:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0