Maj 27, 2010

Robin och bandet var grymma i måndags. Somvanligt. Det var så jävla kul att se dom lira live igen. Just för att dom är så pass bra så att man ryser, blir knäsvag och skriker som en liten 12åring. Men det är okej.. Att beté sig som en 12åring alltså. Just i sådana situationer så är det faktiskt rätt okej. Det blev en trevlig pratstund efteråt med André och sedan Robin. Mycket beröm fick dom, för det var dom värda.

Sen dess så har dagarna rullat på. Idag har jag tagit vara på solen, fått lite färg, men det vill liksom inte slå till riktigt ordentligt. Fan jag vill bli brun och fin juuööööööhh. Men jag får väl fortsätta att ligga ute och pressa.
Runt klockan tre så tog jag mig en jävligt lång dusch, gjorde mig sedan i ordning och åkte med mamma och storhandlade. Vi skulle inte storhandla egentligen. Planen var att köpa några middagar till helgen bara. Men när det gäller mamma så slinker det alltid ner mer än planerat i matkorgen. Speciellt om man har en fattig dotter med sig som kastar ner lite vad som helst och sedan ler sådär oskyldig (funkar varje gång!!) :)

Om några timmar så är det fredag.
Jag börjar tidigt som satan i morgon, men det gör mig inte ett jota, det är nämligen ljudlektion som står på schemat och säg när det inte är kul! Eller okej, ibland är det rätt lamt, men det är fan sällan.
Men men... Sen på kvällen så är det ferrefekkefest hos minstingen i familjen Lindvall. Jojjan. Det ser jag fram emot!:)

Puss så länge



Senast vi var hos Jojjan, för några veckor sen och åt en svingod middag och sedan satt och pratade in på småtimmarna. Mysfaktorn var hög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0