Palllaaaante

Skolan idag dårå.. Hade ljudlektion och vi sände ett sjukt oplanerat radioprogram. Men eftersom att vi är pro's så fick vi beröm utav våran lärare ändå. Såklart.
Slutade kvart över tre cirka och kom hem lite över en timme senare. Träffade en gammal klasskompis på bussen så jag fick trevligt sällskap i alla fall. När jag kom hem så hann jag bråka rejält med mamma. Är det jag som är överdrivarN' eller? Tror så jag haha. Började skrika och böla över minsta lilla. Men det är helt enkelt inte min dag idag.... Är på sådär äckligt deppigt humör.
Efter maten så övningskörde jag och pappa litegrann i alla fall. Har fått mitt körkortstillstånd för flera veckor sen, men det är pappas handledarbevis som tar tid. Skit segt. Men vi kör ändå, så det är chill.

Hade tänkt att dumpa datorn nu och joina sängen istället. Den här kvällen har varit så jävla seg så det ska bara bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0