Söndag

Igår var jag hemma hela dagen lång. Jag var verkligen svintrött så hade inte lust med någonting.. Dessutom så var jag tvungen att vara hemma med hundarna då både mamma och pappa åkte till farmor under dagen.
Men runt klockan halv nio på kvällen så hörde Malin av sig och tvingade med mig hem till Joppe i alla fall. Jag låg typ och halvsov i hans soffan eller stod och sov i köket, men det var trevligt ändå. Axel the man blev full som en kastrull så han fick stå för underhållningen både där och på hemvägen. Lite allsång på en tom buss och att lägga ett uppfällt paraply över en snubbe som däckade på bussen var två saker som han hann med. Jag och Mallan kom hem till henne runt klockan två, då åt vi såklart och sen var det sängen som gällde. Hur jävla skönt som helst.
Vi låg och skedade hela natten lång och vaknade klockan tolv idag.

Det var match som var dagens plan och så blev det också. Jag joinade Malin till råsunda där Aik spelade mot Trelleborg. Det blev vinst för råttorna. Träffade även Jocke som jobbar på råsunda under Aik's matcher så han och hans kompis satt med oss under matchen. Jävligt trevlig dag iallafall!

Nu är jag hemma och ska snart sova. Trött som in i..... Vettefan vad det är med mig, men är trött konstant.
I morgon är det skola vilket känns helt okej eftersom vi bara går tre dagar den här veckan. Skönt! Hoppas på femkamp och grillning till långhelgen btw! Vore inte helt fel det!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0