Nuuuuuuuuuu börjar Desperata hemmafruar

Härlig dag. Sol, sol och sol. Även fast saker och ting inte är precis som det ska just nu, så kan man ju inte låta bli att dra lite på smilebanden när man ser att det står 28 grader på termometen.
Idag åt familjen ute för första gången det här året. Vi grillade kött och åt bakpotatis till det med massa goda röror. Det var sådär svinigt gott!!! Till efterätt blev det en varsin hallonbåt och nu sitter jag och tjockar i mig en marabou polka. Jag lever livet jag haha.

Det kommer förmodligen inte bli samma uppdatering som förut nu ett tag, då jag helt enkelt inte har så mycket att berätta, eller rättaresagt saker jag inte känner för att berätta, så ja, bara så ni alla tusentals läsare vet det!!!!!!!!


Dom här killarna ska jag se på Måndag. Vem är lycklig? Vem är lycklig? Vem är lycklig? Vem är lycklig?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är lycklig, jag är lycklig, du är lycklig, jag är lycklig! :D

2010-05-19 @ 14:44:17
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0