Idol

Dom enda som hänger löst ikväll är juryn. No doubt. Ikväll drog dom torrare skämt än Fadde Darwich som komiker. Illa. Dom hissar och dissar hej vilt men säger dessvärre emot sig själva konstant. 
Ta inte detta på helt fel sätt nu för jag totalt älskar den där trion, dom är geniala, men inte i kväll. 
Tycker förövrigt att programet är genialt även det och med helt rätt koncept, och jag skulle kunna ge skaparen utav denna produktion en blöting rätt på mun.

Idolerna är duktiga i år, det är dom, men jag tycker ändå att det syns rättså tydligt vilka som har det som krävs och inte. Det är olika från deltagare till deltagare. Jag tänker inte gå in på någon speciell för då skulle den här texten ta en evighet att skriva. Jag tycker så jävla mycket

Men jag är ändå inte lika insatt i år som jag varit så många gånger förr. Fast tydligen så pass insatt så att jag blir sjukt arg när dom ger mina favoriter dålig kritik hehe. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0