Jag går ut ur min comfort zone. Det blir svårare än förut, men lättare i längden.

Träningen igår gick åt helvete då jag redan hade överansträngt mina muskler i måndags och igår så sträckte jag ljumsken. Men jag får skylla mig själv eftersom jag varken värmde upp eller stretchade ordentligt innan. Ont som in ii............... har jag i alla fall. Försökte bjuda in Malin på party i min säng. Massage skulle vara det huvudsakliga ämnet. Men hon bara pluggar, pluggar och pluggar. Sucky. Men hon är duktig så hon ska fortsätta kämpa!

Nu har jag nyss ätit. Lyckades tjata till mig tacos till middag. Och nu sitter jag här i sällskap utav min bästa vän. Spotify. Ska snart ringa ett samtal och sen lägga mig i sängen och kolla på Toy story 3 som hamnade i min ägo idag, bästa filmerna, säg inget annat haha.

I morgon är det fredag och jag längtar löjligt mycket. Utgång är planen och jag tror att det kan bli riktigt lyckat. Vi får väl se, jag håller er uppdaterade!!

Later


Maskerad hemma hos systrarna Aanerud för några veckor sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0