Sorry, I'm not Rihanna - I don't love the way you lie.

Igår var det utgång som stod på schemat, och det vart en sån inåt helvete lyckad sådan också.
Kvällen började hemma hos Sebbe där vi åt och förade, vi hade dock skit brottom så det var bara stress egentligen. Runt kl tjugo i nio så kom vi till "festen", som enligt mig är världens jävla B ställe, men med mottot "det blir vad man gör det till" så hade jag en bra inställning. Väl där så firade vi Rikard i ett eget "vip rum" där vi fick gratis champagne, shots och tårta.

När klockan slog 23.30 så började vi röra oss mot Laroy där vi sedan stannade resten av kvällen också. Jävligt bra drag, skön musik och vi dansade tills fötterna värkte. I slutet av kvällen så hängde jag och Mickis lite med DJ Baby J vid DJ båset, en jävligt charmig typ det där. Vi beställde lite Chris Brown vilket han fixade till oss, så med en utav CB's låtar som den sista för kvällen så var vi nöjda och började dra oss hemåt.

Väl hemma hos Sebbe så åt vi tacos och sen kollade på tv. Somnade inte förens kl åtta i morse. Skit härligt. Så idag är jag pigg och glad.... Eller? Nja, mår väl lite sådär och just därför kommer snart Malin hit och håller mig sällskap för kvällen. Vi ska bara ta det lugnt, vilket ska bli skönt som fan. Men jag måste ändå erkänna att jag var/är bra sugen på en utgång ikväll. Men nej, jag får spara mig till nästa helg helt enkelt.
Bilder från gårkvällen kommer när Mickis har lagt upp dom. Här är några ego pics från min iPhone sålänge.


Jävligt ofina, men vad gör det? Jag skyller på klockslaget hehe...


Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha du är fin på fan alla bilder! själv ser man ut som något som katten har släpat in haha....lägg upp fina på mig meeeed! (a)



love <3

2010-11-27 @ 19:04:49
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0