Stop dreaming - Start believing


thevoice.se så kan man vara med och tävla om en resa till Australien.

Allt detta ingår i priset

Resa t/r till Sydney, Australien värde ca 12.000 kr (bokningsvillkor gäller)
Transfer från flygplatsen
6 nätters boende i sovsal med frukost
Working Holiday Visum - 12 månader
Praktisk hjälp på plats
3 dagsutflykter under vistelsen i Sydney
Surfinglektioner
Busspass med guide mellan Byron Bay och Cairns

Du får dessutom
En GOUDA-reseförsäkring - som ger dig 100% trygghet under resan. Förutom att du får en heltäckande och flexibel försäkring, täcker den upp ett flertal äventyrliga sporter. Goudas egen alarmcentral är redo att hjälpa dig dygnet runt och kan alltid ställa ut betalningsgarantier för din vård om olyckan är framme.

Min dröm. Man kan vara med och tävla om min största dröm. Synd att jag inte har någon vidare bra motivering till varför just jag ska vinna. Vad ska jag skriva? Att jag vill det mer än något annat? Precis som alla andra som är med och tävlar. Nä fuck it. Men nån gång i mitt liv ska jag flytta till Australien, om så bara för tre månader, ett år eller tre år. Det. Ska. Ske.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vem är din största kvinnliga förebild? Har sätt att du tycker mycket om musik och speciellt artisterna, men har du nån kvinnlig favorit?

2010-11-11 @ 23:35:21
Postat av: malin

Kvinna jag följer med dig. Vi dyker i stora barriär revet och lär oss surfa!

2010-11-12 @ 21:06:26
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0