Tredje gången gillt?

Igår började jag att träna innebandy igen. För tredje gången i mitt liv. Började träna igen förra hösten efter ett uppbehåll på tre år pgr utav knäskada, men det rann ut i sanden rätt snabbt. Mest för att våran dåvarande tränare var helt åt helvete. Men nu har vi en ny, som är skit duktig, så jag kände för att ta tag i det igen och ge det en sista chans. Måste ju börja röra på mig och innebandy är ju förjävla roligt, så det var en bra lösning.
Träningen igår gick jätte bra och jag är nöjd med mitt beslut. Att jag idag knappt kan gå är en helt annan sak. Träningsvärk kan fan vara det värsta alltså haha.


        


Kommentarer
Postat av: ida

du var duktiiiig :D

2010-11-19 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0