When the nights are long they'll be easier together

Relationer - Det finns de som öppnar upp dig till något helt nytt, de som är gamla och bekanta, de som tar upp massor av frågor, de som ger dig någonting oväntat, de som tar dig långt från där du började, och de som ger dig något tillbaka.
Men hur vet man att det är äkta? Känner man det på sig? Finns det små tecken som bevisar att det är på riktigt? You tell me, för jag vet inte, never been there. Jag lägger aldrig ner garden. Blir det för seriöst och det börjar handla om riktiga känslor så är det hej och hejdå för min del, tack och adjö. Rädd för kärleken? Nja. Men jag måste erkänna att det känns lite surt med tanke på att jag är "the last one standing" om ni förstår vad jag menar. Alla mina vänner är påväg att sätta ring på fingret, skaffa volvo, villa, barn - you name it. Okej, riktigt så långt har det inte gått. Men som sagt, ni förstår.

Trots allt, den mest spännande och utmanade relationen man har av alla måste väl ändå vara den man har med sig själv. Och om man nu kan hitta någon som älskar en för den man är... SCORE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0