101010

Det är söndag idag. Och precis som alla andra söndagar så har jag bara varit hemma, gått runt i myskläder, kollat på tv, suttit vid datan, lyssnar på musik och ja bara tagit det lugnt helt enkelt. Känns som att jag fortfarande är bakis nästan. Sjukt. Jävlar vad jag inte var på topp igår alltså. Kunde knappt stå på benen för jag var så bakis-skakis. Jaja, det är väl tur att det är konsekvenserna för nått roligt, och inte tvärtom. Med tanke på hur roligt jag och Izabelle hade i fredags så var det helt klart värt måendet dagen efter haha.

I morgon börjar en ny vecka. Känns sisådär då jag är exakt lika otaggad på skolan som alltid. Men veckan har en hel del roligheter att bjuda på. För det första så kommer min iPhone 4 dyka upp nån gång under veckan. För det andra så har jag en date inbokad med mina favoriter. Ida har varit borta hela helgen, så vi ska ta igen lite snicksnack. Även Mallan joinar. Sen på fredag så ska jag på Idol live med Jessica och jag hoppas på utgång på lördag. Gött.

Kommentarer
Postat av: malin

Ledsen baby men det är tvärtom. Ida joinar!!!

Så lovely att bidra med nåt. Jag kommenterar som en tok nu för tiden hohohoh

2010-10-11 @ 16:45:31
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0