Engel

Jag mår piss. Tror jag börjar bli sjuk. Vilken jävla timing, lagom till lovet liksom. Jag lyckas alltid. Mamma har i alla fall varit hemma i flera dagar nu och varit sjuk, och ja, hej jag heter Lisa och äger jordens eller kanske universums sämsta imunförsvar. Sätter 100 spänn på att jag kommer ligga i sängen om två dagar och be om att få dö.

I morgon är det skola som gäller i alla fall, om jag inte blir svinsjuk under natten dvs. Har inga speciella planer för helgen, tror jag ska träffa Ida och Mari nån av dagarna, vore ju kul så jag hoppas på det. En utgång skulle sitta fint också, men får se om jag orkar. Just nu längtar jag bara till halloweenfesten som kommer äga rum nästa helg hemma hos Malin och Mari. Det kommer bli så sjukt najs, känner det på mig. Vet inte till hundra än vad fan jag ska klä ut mig till, om jag ens gör det, men har lite planer så får väl se hur det blir haha.

Sjukt hur en låt på danska kan vara så fin. Jag bokstavligtalat älskar den här låten.

Sen är ju Rasmus så jävla duktig på det han gör och det är väl det som gör hela låten egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0