Even the wrong words seem to rhyme

Mår hyffsat bra idag trots allt. Efter gårkvällens bravader så borde jag helt klart må sämre om vi säger så.
Jag tog mig hem istället för att sova hos Malin. Kände att jag längtade lite efter min säng och det finns väl i stort sätt inte något skönare än att vakna upp i sin egen säng "morgonen efter".

Lite senare så ska jag möta upp Ida för middag på grillen samt en jävla massa snicksnack. Hon ska få höra på lite klagomål om en viss man. Someone has caught my interest and i'm stuck.

Nu ska jag kolla på lite webbprogam medans jag väntar på att frugan ringer och säger att magen kurrar.

P.s Har jag någon gång sagt hur mycket jag avgudar Jessica?? Om inte annat så säger jag det nu. Jag avgudar Jessica. Min kära vän har fixat biljetter till Idol på fredag. Vem är glad? Vem är glad? Vem är glad? Jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0