Kom igen nu Sverige!!!!

Ligger i soffan just nu och kollar på matchen mellan Holland och Sverige. Spännande som fan. Ska dock inte se hela då DHW börjar klockan nio.. Men det går ju inte direkt att missa om det blir mål med tanke på att pappa sitter och skriker hej vilt. Nu gjorde Holland mål bara därför. Kul.

Min iPhone 4 kom idag så det är den jag skriver ifrån btw. Kan dock inte ringa, smsa eller fixa appar för ens på fredag för det är då mitt sim-kort aktiveras. Men förövrigt så kan jag bara säga att den är underbar. Jag är kär. På riktigt.
Nu ska jag baka med mamma. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: IZABELÖLELELE

haha sötiiiiiiiiiiiiiiZZZzzzz <3

2010-10-12 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0