Onsdag

Min beloved reservmobil har inte ett fungerande alarm. Eller den fungerar liksom lite som den själv vill. Så dagen började med att jag i stort sätt slängde mig ur sängen en halvtimme försent och hoppade in i duschen på två röda. Åt frukost på tio min (kollade samtidigt på Vakna med the voice och fick mig dagens skratt. Kanske till och med årets skratt. Fruktansvärt sköna människor alltså. Lägger upp ett klipp på det så fort det kommer ut på deras hemsida!!). Sen att försöka slänga på mig ett par nytvättade jeans i ren stress tog sin lilla tid och vips så hade jag missat buss nummer ett. Kanon.

Jag lider utav en grovt missuppfattad tidsuppfattning. Jag tror på riktigt att jag kommer hinna till bussen när det är två minuter kvar tills den ska gå och det tar vanligtvis tio minuter till busshållsplatsen. Hur jag tänker är för mig en gåta som förblir olöst. Men det är alltid samma visa, varje jävla morgon. Eller ja, varje gång jag ska någonstans överhuvudtaget. Jag är en grov tidsoptimist haha. Fan ta mig själv. (Missade buss nummer två också...).

Snart ska jag ge buss nummer tre ett försök. Tur att jag har håltimme tills kl två så jag har "bara" missat en lektion idag. Slutar i alla fall tjugo över fyra så kommer hem sent som in iii... Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0