Sweet dreams

Inte fan visste jag att det var sista avsnittet utav Kungarna. Sorligt. Visst, jag må tycka att vissa deltagare är lite väl pantade men det är ju faktiskt underhållning på hög nivå. Vem gillar inte att se på folk som skämmer ut som själva totalt liksom? Haha, jag hoppas i alla fall att det blir en säsång två.

Dom senaste timmarna har jag spederat åt att färga mitt hår. Nu är det liiiite ljusare. Nu är jag mellanblond. Malin kommer få flipp. Om hon fick bestämma så skulle varje jävla individ på den här planeten vara brunett haha. Men det känns bra med håret, än så länge i alla fall.
Jag trivs inte helt i att vara brunett, fast om det inte hade varit så missfärgat i topparna så hade jag nog behållt det längre än vad jag gjorde.

Jaja, nu är det väl dax att joina sängen som så fint står och väntar på mig. Vore ju inte skit snällt att låta den vänta yttligare en timme liksom. Sov gott people!

Ta mig tillbaka till sena sommarkvällar med härliga människor. Snälla råååå!




Kommentarer
Postat av: malin

Inte konstigt att du inte trivs när du aldrig färgar det brunt på riktigt . du färgar det ju bara fisbrunt!!! Blää för dig kvinna ! Och Kungarna av tylösand är ett skitprogramm! du tänker i fel banor. Du e knäpp med andra ord. puss på skinkan

2010-10-28 @ 18:37:55
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0