Sunday

En utav favoritgrabbarna styrde kräftskiva igår. Vi höll till nere vid sjön där det var fixat med partytält, braskabin och en bar med ruskigt låga priser haha. Kvällen var riktigt lyckad. Men jag var nog inte i mitt esse igår inte. Det var svinkallt och jag var svintrött.
Fick sedan gå en JÄVLA bit för att komma till bussen. Hade sällis utav två random killar som tog upp dom mest sjukaste samtalsämnerna så att jag ibland knappt kunde gå för att jag skrattade så mycket. Inte långt bakom mig gick Malin med sin man på släp och en jävla bit efter dom gick Michel och company.
Efter en massa tjat om att hänga med randommännen på efterfest så hann vi i alla fall med bussen på sekunden, vilket jag blev jävligt glad över då jag nog aldrig har längtat mer efter min egna säng.

När jag kom hem så stupade jag i sängen och somnade inte kort därefter med Jocke i telefonen. Han måste ha känt sig riktigt uppskattad när hans telefonkompis somnar mitt under samtalet hehe.

Idag mår jag helt klart som jag förtjänar. Riktigt jävla dåligt dvs. Huvudvärken och illamåendet tävlar om vem som kan jävlas mest. Skitskönt.  

(Inga bilder än. Men det kommer när Mallan känner för att lägga upp dom!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0