Sunday rose

Kom för några timmar sen hem från Vällingby. En jävligt begåvad artist upträdde och jag var på plats med en massa härliga tjejer. Precis som alltid så bjöd han på en rejäl show. Jag hade dessvärre oturen att hamna bredvid en GALEN tjej. Hon skrek k o n s t a n t, slängde runt med armar och ben och kastade rosor som hamnade lite här och var.
Själv känner jag lite "been there done that" och då blir man bara jävligt irriterad när man stöter på sådana där människor när man faktiskt försöker njuta av framträdandet och musiken haha.

Nu har jag tänkt söndagsdeppa lite framför tvn och äta onyttigt. I morgon är det skola och jag är bara så otaggad som man kan vara. Har suttit och drömt mig tillbaka till Rhodos hela dagen i stort sätt. Måste ju erkänna att jag längtar tills nästa sommar. Redan. Hur i helvete ska jag klara av alla dessa månader utav kyla som vi har framför oss?? Hjälp.


Kommentarer
Postat av: malin

Jag håller med. Hur fan ska vi överleva. Jag vill ha sommar....

2010-09-27 @ 16:18:08
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0