Just be strong

Ren jävla kaos i trafiken idag. Bra jobbat SL. Jag och Ida kämpade som djur i morse. Sprang över hela odenplan med en miljon andra människor och letade ersättningsbussar. Eftermiddagen spenderades i alla fall Bromma Blocks med mina två favoriter till vännor. Ett riktigt bra ställe måste jag ju erkänna. Det finns vettiga och bra affärer som ger utbud på bra shopping och det är dessutom ruggigt mysigt att bara vandra runt där inne. Lyckat bygge. Malin köpte födelsedagspresent till pojkvännen sin och sen drog vi oss hemåt.

I morgon är det fredag, skönt med helg. Har inga direkta planer än så länge, men jag, Mari och Ida brainstormar. Vi är sugna på party. Kan dock inte dra ut eftersom Ida är liten_tjej_93. Men det blir nog bra. Om inte annat så drar vi en skön biokväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0