I've heard all the typical things

Igår så vart det först lite häng på gymmet med Ida, känner mig slimmad idag. Men jag har faktiskt inte en sådan vidrig träningsvärk som jag trodde att jag skulle få, tack gud.
Efter gymmet så blev det lite shopping i vby centrum och sen stressa hemåt. Jag hann endast hem och proppa ner tre kilo kläder i väskan och sen åka raka vägen hem till Ida. Väl där så duschade jag en välbehövd dusch, åt middag, drack världens vidrigaste päroncider (sorry Martin) och fixade oss i några timmar innan vi tog vårat pick och pack och åkte på hemmafest i spånga. Längesedan man hängde på en hederlig hemmafest kan jag tala om, men kul var det. Allt var som det ska vara. Dom stolta 95orna som precis fixat sin första flarra smuggelvodka var på plats, även dom snygga äldre killarna som gick runt och log över allt lammkött. Jag och Ida rörde oss hemåt strax efter två och kom hem några timmar senare efter ett stopp på Rasmusgrillen. Vi deckade i sängen kl fyra till tzatziki som rullade på tvn, precis som vanligt.

Idag mår jag som jag förtjänar och ska utnyttja det på bästa sätt genom att dega framför tvn med allt onyttigt jag kan hitta här hemma. Jag är ju trots allt en atletisk kvinna nu, som införskaffat gymkort och allt. Hehe... Hörs och ses när vi hörs och ses! PoK.


Vi hittade mannen i Malins drömmar mitt i vimlet, Ida lyckades tjata till sig en Idol-bild. Fint!


Kommentarer
Postat av: malin

Kan inte rå för att jag är kär. Känslorna går inte att förneka. I want him badly!

2011-04-03 @ 20:23:23
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0