Keep life beautiful

Jag och mamma har suttit hela kvällen och fifflat ut mina extensions. Inte så jävla lätt kan jag tala om. Det är verkligen smärta på hög nivå. AJ. Men det är det värt för i morgon åker det in nytt hår. Långt, fräsht och inte det minsta slitet. Ni som inte är lika beroende av hår vet inte hur det känns men bra känns det i alla fall haha. Det som är hemskt med det här är att jag mycket väl skulle kunna gå utan extensions, jag behöver inte det längre vilket jag behövde förut. Men nu handlar det inte om att behöva, nu handlar det om att jag är besatt. Too bad. Men å andra sidan så är det mycket snyggare med långt hår så skitsamma, varför whina?

Nu ska jag lyssna på lite musik och sen blir det sängen, tidig uppgång i morgon people! Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Malin

Antar att ni bränner i? Behöver tips. Tänkte lite längre fram att jag ska köpa tång och det så får mamma hjälpa mig. Men när man köper hår, du vet ''plastet'' eller vad man säger som sitter på håret där man bränner fast, räcker de eller lägger man till nått så de fästs? Alltså, du kanske inte hänger med, knappt så jag gör det själv... men hoppas du förstår :D Vill bara veta!! hihi

2011-02-06 @ 03:11:00
URL: http://baramallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0