Mamma Jessica



Tittia vilken fin karta Jessica har gjort till mig. Jag känner mig aningen vilsen i stan ibland, jag kan inte namnen på gatorna i stan. Jag vet vart dom ligger men namnet klickar inte. Jag är helt ärligt nu när jag säger att jag lärde mig vilken av alla gator som är Drottninggatan för bara några veckor sen. Lite smått confused sådär.
Åter till Jessica. Såhär gör hon alltid, alla dessa små kartor alltså. Min extramamma, utan tvekan. (Love you for that!). Men nu börjar jag få lite brådis, jag ska strax bege mig mot Cultural Care's kontor. Peace!


Kommentarer
Postat av: malin

LYCKA TILL MIN ÄLSKLING! du får berätta hur det gick !

2011-02-10 @ 17:58:53
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0