Boys think they can just flirt

Haha igår hände nått lite smått extremt. Jag registrerade mig på speedflirt vilket är en iphone app som slumpmässigt visar singlar nära dig. Man kan skicka och ta emot flirtförfrågningar och sen acceptera eller ignorera. Och jag måste säga att det att jag blev glatt överraskad då jag faktiskt hittat en hel del killar som åtminstonde är helt OK och bor i närheten. Kul grej i alla fall, även fast jag känner mig som en ensamstående mamma på 40+ som söker sällskap framför let's dance och MF haha.

Ikväll blir det en hemmakväll. Jag stålsätter mig inför i morgon för då jävlar ska det festas till ordentligt. Det är inte varje dag Malin fyller vuxen liksom och sen att hela grabbgänget och alla tjejerna kommer vara där gör inte saken sämre! Jag är taggad.

                         
                                          Senast Mallan och Ylwa bjöd in till fest i sitt crib


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0