Welcome to Burlesque

Jag spenderade två timmar hos friören idag och sen på kvällen så drog jag Mari och Rebecka en skön bio. Vi såg Burlesque. Helt otrolig film verkligen. Ni som tvekar på om ni ska se den, gör det. Den var något extra.

I morgon blir det utgång med Mickis, Linda och kanske lite annat skönt folk vilket ska bli skitkul. Är ruskigt sugen på att dra en skön utgång så det passar ju utmärkt att vi ska göra just det.
Nu hade jag tänkt joina sängen och kolla på "Stygga flickors klubb" som jag är lite lost i och sen ska jag sova. Skönt!
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack, precis det jag ville veta =) Men vad ska man då ha för extra lim? Vet du nått bra?

2011-02-06 @ 19:36:42
URL: http://baramallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0