You got that something that keeps me so off balance

Igår var det kaos med bussar (som om ni inte visste det) så jag var fast här hemma. Mot kvällen så fick jag sällskap utav Malin. Det var så längesen jag träffade denna massagetokiga kvinna så det var med glädje jag tvingade hem henne hit, även fast jag fick klia armar och knäcka ryggrad. Nu är det bara Ida som saknas, och saknas det gör hon kan jag lova. Jag har lite Ida-abstinens. Men i morgon kommer hon hem, om inga plan ställs in pgr. av väder osv, men det får vi hoppas att dom inte gör.

Ikväll var en utgång planerad men Mickis skulle på nån grej med sitt jobb så det blev inställt. Men det gör inte så mycket, jag är inte super taggad ikväll faktiskt. Jag är trött och känner mig sjuk, som vanligt. Så ikväll ska jag kika på film och äta onyttigheter, som vanligt. Thumbs up!

I morgon så fyller Jojjan år så det blir bowling med alla härliga tjejer, bara för att fira på nått sätt liksom. Kan inte låta bli att längta till Annelie och Jojjans super mega stora fest som sker den 4 mars, det kommer bli storslaget!´

Nej nu smsade pappa mig (notera att vi sitter tio meter ifrån varandra) och frågade om jag ville ha ett glas vitt vin och kolla på MF. Gotta go!



Självklart så somnade Mallan först igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0