Ett steg närmare

Skickade nyss in min anmälan till Cultural Care ang. Au Pair i USA! Det känns så jävla bra ska ni veta. Det är bara ett pyttelitet myrsteg men fortfarande ett myrsteg närmare min dröm. Det som sker nu är att dom kommer skicka en inbjudan till intervju och informationsmöte och ja sen handlar det ju om att greja med den stora ansökan för att bli godkänd som Au Pair. Men nu har jag i alla fall änmält mig och skrivit när jag skulle kunna tänka mig att åka osv. Om allt går vägen och allt blir som jag hoppas så kommer jag iväg i början av 2012, när jag har tagit studenten, jobbat och levt livet lite yttligare här hemma i Sverige.
Men ja, jag ville bara berätta det, att nu har jag tagit ett första steg in i detta och jag håller alla tummar jag äger och har för att det här ska ske!!!


Kommentarer
Postat av: malin

Lääääämna mig inte :'( Jag vill ocksåååå

2011-01-21 @ 13:50:44
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0