Happy new year

Det blev inte lyckat igår, kände det på mig redan från första början. Det började med en trevlig middag hemma hos Linn, och det var väl i stort sätt det enda roliga på hela kvällen. Sen fick alla panik för ingen visste vart vi skulle dra, allihoppa skulle inte komma in på samma fest eftersom vi var några stycken så vi splittrades. Jag drog till stenhamra hem till Fanny där jag mötte Ida och Mari. På tolvslaget så stod vi utanför Fannys hus och firade in det nya året. Sen bestämde vi oss för att dra till Fredrik på fest. Väl där så spårade det för min del, lite för mycket alkohol och en motgång och sen grät jag hela vägen hem till Mari. Drama queen. Väl hos Mari så åt vi och sen deckade vi i hennes föräldrars stora säng.

Idag mår jag skit, både fysiskt och psykiskt. Riktigt jävla uselt. Är på dåligt humör och ja, allt känns aningen segt idag. Ibland blir det inte som man har tänkt sig helt enkelt. Det är inte lätt när det är svårt. Fuck it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0