Onsdag

Idag så har jag hjälpt mamma att skotta, inte det lättaste, men kände mig tvungen till att hjälpa mamsen lite. Sen var planen att jag skulle ta mig in till staden för att träffa Hugo, men så blev det inte, orken fanns inte där helt enkelt.
Men i morgon ska jag ta tag i mig själv och hitta på nått. Planen är att åka hem till Rebecka med tjejerna, äta middag och ha en jävligt trevlig tjejkväll. Känner på mig att det kommer bli lyckat, så jag längtar lite. Och på fredag blir det utgång, så nu börjar livet rulla på igen känns det som. Det nya året började jävligt segt för min del kan jag lova. 

Men men, nu under kvällen så har jag suttit och snackat med Emilia för det mesta, en rad trevliga saker hann vi ta upp, som jag kanske tar upp här inom en snar framtid. Spännande, spännande. Nu har jag även fixat min twitter, så den är back on track. Jag tog bort dom få sakerna jag hade skrivit och började om helt från början, skönt, det var ganska rörigt innan ska ni veta.

Nu ropar sängen på mig så det är dax att bege sig. Sleep tight.




Kommentarer
Postat av: Emilia

tack för att du finns min vän! Tagga framtida planer :)

2011-01-06 @ 12:55:05
URL: http://llibertywalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0