Svacka svacka, eh eh

Att vara extremt bakis och samtidigt vara på depphumör är fan ingen bra kombo kan jag lova. Sen att "L to the ove" listan går på repeat på spotify är inte heller något som hjälper. Har fan lovat mig själv att radera den listan för många gånger nu, men det blir aldrig av. Tror jag låter den vara kvar ändå, den passar som handen i handsken till tillfällen som detta.

Jag funderade på att sova bort hela den här dagen, men för det första så är inte sömn riktigt min grej eftersom jag aldrig somnar och för det andra så börjar jag bara tänka så äckligt mycket så fort jag lägger mig ner i sängen. Istället har jag hållt mig sysselsatt så gott det går. Pratat i telefon i flera timmar. Jag har även konverserat en stund med Izabelle och återigen fått det bevisat för mig att den människan är ren kärlek rakt igenom.
Nu ska jag mysa ner mig framför en bra rulle. Keep it G.


Alla killar är inte svin sägs det.


Kommentarer
Postat av: maalin

Jag hejar på dig. Det finns fler fiskar i sjön. kämpa på fisen <3

2011-01-01 @ 21:38:55
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0