Thank god it's friday

Igår var det gadd som stod på schemat. Jag fick min fina fina text inprintad för livet och jag är SÅ nöjd. Kunde inte blivit bättre. Jag njöt nästan lite när jag satt där och hade ont för jag visste att resultatet skulle bli vad jag förväntat mig. Men själva grejen att det är just sju nålar som åker in och ut i min hud var ganska oskönt. Konstig känsla. Ont som inåt helvete men ändå inte outhärdligt. Skumt.

Nu sitter jag här hemma och väntar på att min granne ska plocka upp mig och så ska jag få skjuts in till Ekerö C och sen fort som fan ta en buss till bromma och möta Ylwa och sen åker vi in till stan för att möta Malin. Det blir alltså staden idag med systrarna Forsberg. Najs! Jag ska kolla på massa saker till mig själv plus att jag ska köpa presse till Rebecka. Jag är så äckligt taggad inför i morgon!!!

Nej nu måste jag plocka ihop det sista och vara beredd. Take care!
P.s Bild på min tatuering kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0