When it's through, it's through

Jaha så nu har man gått och blivit tvilling då. Stjärntecknet alltså. Antar att ingen har missat det som stod i Aftonbladet om att en Amerikansk astronom har satt nya datum på alla stjärntecken. Jag som tidigare var kräfta (och som jag gärna fortsätter att vara) har nu blivit tvilling. Vi får väl se om det kommer ändras permanent.

Just nu sitter jag själv här hemma och chillar. Pappa är med mamma på St.Görans för mammsen ramlade i våran backe igår (som bara består av is, is och återigen is) och gjorde sig riktigt illa i ryggen, nacken och benet. Det ser inge vidare ut så nu ska hon undersökas och rönkas och allt sånt där. Jag tycker så synd om lilla mamma. Det gör så jävla ont i hela mig när jag ser att hon har ont. Usch, ingen skön känsla alls.

Men nått som gör mig lite gladare är att jag ikväll kommer få träffa mina två favoriter Ida och Malin. Det var cirkus två veckor sen vi träffades så det ska bli urskönt att få umgås med mina solstrålar igen.
Nu ska jag dra igenom några sköna låtar spå spotify och sen ta en prommis med hundarna. Duktig tjej!
Later dude's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0