Hold your head high and reach the top

Igår firade vi Rebecka med att först äta en redig middag hemma hos henne och samtidigt köra några sköna dricklekar. Det var så kul att träffa gamla ligan igen och prata fina gamla minnen. Den enda som saknades var Ida!
Runt halv elva drog vi till Ego och stannade där till stängning. Minns inte så mycket mer än att jag träffade Felix som fortfarande var sur på mig, att jag och Mari dansade en del samt att jag och Sebastian hade världens längsta samtal runt 3 tiden. Mot slutet av kvällen så hade jag fått i mig lite för mycket och det var på håret att killarna och Rebecka fick bära hem mig, så ja idag mår jag väl antagligen som jag förtjänar. Har nog aldrig varit såhär bakis. Men det får det vara värt, kul hade jag i alla fall!

Nu ikväll så har jag kollat på One tree hill och typ dåsat i sängen och det ska jag fan fortsätta med. Hörs och ses eller ses och hörs, bestäm själva. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0