Get over it

En lite småseg dag men jag hade bara två lektioner så jag kom hem tidigt, hur skönt som helst. Nu har jag nyss ätit en svingod middag och ska sätta på gårdagens avsnitt utav big broh eftersom jag missade det igår när jag var på bio. Det ryktas om att min Martin och Haremstjejen Minela rullade lite tunga. Fyfan.... Typ lika omysigt som Hunken och Annie. Måste se i alla fall.

I morgon är det fredag och jag jublar högt. Jag skulle ha jobbat på Devour i morgon men det blev uppskjutet till nästa fredag då jag egentligen skulle ha varit barnvakt i morgon men även det blev uppskjutet så nu är jag fri som en fågel vilket resulterar i att det blir utgång med Mickis istället. Vi ska förbi Devour och träffa massa människor eftersom vi känner en hel del som ska dit, riktigt najs och jag är skit taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0