Rockfredag

Ja jävlar vad sliten jag är..... I fredags var det rockfest på Ölsta som Jojjan och Annelie ordnat. Det var svinkul tills det spåra för att folk inte kan hålla sig i skinnet utan börjar bråka istället, men jag hade en trevlig kväll i alla fall. Stort tack till Jojjan och Annelie som fixat och donat inför fredagen, puss på er. Jag, Ida och Malin gick hem till Ida runt halv tre och somnade strax efter vi fått lite fyllekäk i magen. Jag vaknade dessvärre svintidigt utav att osmidiga Malin klättrade över både mig och Ida i sängen för att spendera nån timme inne på toan. Baksmälla i all ära. Själv somnade jag om och fick yttligare två timmar sömn tills jag gick ner och höll Malin sällskap. Hon satt och höll tillbaka ett kommande psykbryt. Idas fågel satt och lät som en hel fågelflock och det ljudet gick inte direkt så bra ihop med Malins huvudvärk. Tyckte lite synd om henne faktiskt.
Resten av dagen spenderade jag i alla fall hos Ida och tog det lugnt framför bigbrother och familjen annorlunda.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0