Trading places

Skolan idag. Det var inte speciellt ansträngande, inte alls faktiskt, men jag var trött som inåt helvete så dagen kändes ändå lång som fan. Jag fick i alla fall sällskap in utav Mickis, nästan hel vägen, guldvärt!

Efter skolan så åkte jag i min ensamhet in till staden för att shoppa för pengar som absolut inte alls ska gå åt till att shoppa saker jag knappt behöver, men what to do. Jag fick med mig lite smått och gott såsom ett nytt iPhone skal, tre klädesplagg (två bas och ett party) och en ny plånka. Som jag känner just nu så behövde jag varje liten sak utav det jag inhandlat. Men det stämmer såklart inte. Förstår inte hur Kenza tänkte när hon spenderade runt 6000:- på dom där gräsligt fula skorna från London. Jag bryr mig inte en sekund över vilket märkte dom är av, dom är ändå fula. Hon har annars världens snyggatse garderob, men sorry Kinsis just när det gäller dom där enstaka skorna så tycker vi olika. Men ja, tycker hon om dom själv så är det väl okej antar jag. Jag vet hur det är att fastna för något som tillexempelt ett par skor, när man spenderar all sin vakna tid åt att fantisera om hur man trippar runt där i sina nya klackar och känner sig snyggast i stan. Härlig känsla det där, men som tyvär bara håller i nån vecka innan man hittar nått nytt som till varje pris vill ha i sin ägo. 

Sjukt det här med shopping. Jag förstår alla bruttor som medverkar i lyxfällan pgr. utav shoppingberoende faktiskt. Jag kan själv få fjärilar i magen utav att shoppa. Jag blir lycklig. Det är det jag kommer falla på om det är nått, shoppingberoende, no doubt.

         
                                                               Kenzas pjucks för 6000 kr


Kommentarer
Postat av: malin

Hahahaha men fyfan vad fula. Ser ut som något en prostituerad skulle ha på sig xD

2011-03-08 @ 22:14:42
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0