Because I simply don't care about you anymore

Jaha, Valborg igår då för er som missat det. En i min mening oerhört överskattad högtid som jag inte tycker att man borde fira på något sätt egentligen och istället överlämna denna första-fyllan-kväll till alla 13-14 åringar helt och hållet.
Jag åkte i alla fall hem till Malin där jag åt middag och mös lite innan vi två + Joni gick ner till brasan i Stenhamra där vi mötte halva grabbgänget. Dessvärre så SÖG det nere vid brasan. Det kryllade utav massa 96/95or som knappt kunde stå på benen och resten utav folket var bara personer som helt enkelt aldrig växte ifrån den här "trenden" att hänga i Stenhamra. Sad but true. Vi bestämde oss istället för att åka in till stan och sätta oss nånstans och ta några öl (vilket som egentligen var planen från hela början), men Axel segade hem från jobbet så vi missade bussen som gick vid elva och att ta nästa buss och vara inne kl ett lockade inte sådär överdrivet mycket faktiskt så vi drog oss hemåt istället. Haha, valborg är bara till för att bli en misslyckad kväll, that's it.

Idag så har jag först hängt lite med Malin och hennes boy. Vi gjorde American pancakes till frukost, det satt fint det. Sen åkte jag hemåt och bytte om och sov i typ tio minuter och tog sen bussen med Ida till Mari. Vi åt en tidig middag på grillen och åkte sen till ICA i Skå för att hjälpa till och invertera. Inte skit kul att räkna ALLA varor på varje hylla man blev tilldelad, sätta lappar och sen dra bort alla lappar igen när dom registrerat antalet varor utav varje produkt, men lite extra pengar sitter ju faktiskt aldrig fel. Vi stod där och slet i strax över fem timmar så jag kom hem för inte all länge sen faktiskt. Nu tänkte jag gå och lägga mig i min nybäddade säng, twittra lite, läsa bloggar, lyssna på musik och bara mysa. Pussiluss


Innan jag åkte hem till Malin igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0