He's just not that in to you

I dag har jag varit deppig. Varit orolig. Men ändå glad.
Jag har spenderat dagen med min mamma. Älskade mamma.

Det har bakats bullar här hemma idag. Skit mysigt om ni frågar mig. Sen har jag även snackat med Rasmus, som jag inte har gjort på skit länge känns det som. Eller en vecka.. Men ja.
Jag har även pluggat lite, städat pyttelite, kollat på filmen "he's just not that in to you" som jag laddade ner i morse. Den var göö bra. Sen har jag varit ute och sprungit också haha.
Nu har jag nyss ätit middag och ska strax åka och gymma med Ida den fina. Skit najs.. Vi är sådana hurtigbullar!!!:)

I morgon är det dags för Idol live igen. Det ska bli skit kul!!! Första fredagsfinalen och temat är "klubb". Nicklas ska tillex sjunga "Get the party started" av Pink medans Rabih ska sjunga "When love takes over". Det kommer bli bra, mycket bra tror jag.
Sen en till sak som gör både mig och Jessis skit glada.... Darin ska dit och sjunga live i programet i morgon också!! Ödet att vi ska dit exakt samma dag som honom utan att först veta i förväg att även han ska dit? Det gillas i alla fall:D Han ska sjunga sin nya singel "Viva la vida" som är en cover på coldplay's låt. GÖTT!!!

Och ja, nu en sista sak som får mig att dra lite extra på smilebanden just nu. Det handlar om Robin, vilket ni nog kunde gissa.
Han och bandet ska till uppsala på lördag och spela..... Jag och Emilia är väldans glada. Förra spelningen i uppsala förra lördagen blev inställd, vilket gjorde oss lite deppiga. Men ja, alltså nu på lördag blir det uppsala för mig och Emilia och även Jessica!!! Tummen upp.
Jag och Izabelle har även pratat om att ses på lördag, så jag hoppas på att det blir av också!:)

Nu....... Gymmet! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0