I skolan

Sitter just nu i skolan på ljudlektionen. Jag ska snart in och banda mitt radioprogram... Känner på mig att det kommer låta stört fult haha. Jag brukar inte vara så bra på att prata och vara seriös när det väl behövs.
Men det blir nog bra. Just nu hittar jag inte Johan (läraren) i hela skolan, så då satte jag mig här en stund så får han hitta mig istället, kanon!;)

Efter skolan ska jag hem, vänta på Ida och sedan dra och träna eftersom vi missade det i går. Sen blir det hemmakväll framför Idol med massa gott till, och sedan sola på mammas jobb. Trevligt trevligt.
Men ja som sagt så blir det en hemmakväll, fast jag hoppas på fest i morgon. Det var fan skit längesen nu... Så hoppas på att hitta något. Om allt blir som jag och Ida har tänkt så ska vi först föra lite i lägenheten och sedan dra oss vidare. Ida och Malin är nämligen uppskrivna på gästlistan till stället "The bridge", så får väl se hur det blir! Haha.

Nej men nu är det väl kanske dags att jag börjar röra på mig, Johan verkar inte vilka hitta mig så jag får väl fortsätta att springa runt i skolan och leta. Dock inte så jävla skönt på 12 centimeters klackar, men sånt är livet.

HÖRS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0