Weekend 2

Besvikelse. Det är hockey på tv, så byebye till OTH och GG. Roligt, visst, jätte kul. Jävla skit.
Men då kan jag berätta mer om helgen i stället då.

Lördag:
Blev väckta runt 10 utav Mickis mamma, ville ju inte missa det fina vädret. Men vi låg kvar till elva, då klev Mickis upp. Men jag låg kvar yttligare ett tag, till typ 12 haha. När jag går ner så är det tomt i huset, då går jag ut på baksidan och där hittade jag Gunilla (Mickis mamma), Mickis och Isabell. Dom satt och njöt av solen. Så sjukt fint väder!
Sen gjorde vi iordning lite tacos till lunch, och så satte vi oss ute på terassen och åt. så himla mysigt.. Får så mycket sommarminnen när man sitter där. Jag och Mickis satt där varje dag i sommras typ, hela tiden. Bäst.

Sen slappade vi hela dagen fram till 18 typ. Eller vi var ute, satt på bryggan nere vid vattnet i typ flera timmar, snackade och bara njöt. Det gav mig också sommarminnen, som fan. Aja runt klockan 6 så följde vi med Mickis granne till affären, för hon skulle ändå köra Gunilla och Fredrik till bussen.
Vi köpte billys pizza, cola och typ natcho chips med guacamole haha. Sjukt gött!
Planerna var tjejmiddag hos Mickis eftersom hon hade "ff", men tjejerna hann inte komma dit så det blev jag, Mickis och Emelie bara. Men vi hade det skit mysigt, åt och taggade sedan till med lite Chris Brown. Jag och Majkäääl körde en skön dans till "Take you down", porr låt haha.
Sen fick vi iallfall as brottom till bussen helt pkötsligt.. Och sen tänker jag inte berätta mer om det pågrund utav massa orsaker haha.
Vi kom iallfall till hässelby runt 10, då gick vi hem till en kille i min klass kompis, massa chillkrök. En jävligt rolig och trevlig kväll. Därav inlägget som ligger två inlägg ner.. Sorry för det haha.
Jag och Mickis tabbade oss somvanligt tänkte jag säga.. Men nej nästan somvanligt iallfall. Vi är så dumma. När vi får ett förtroende så är det upp till oss att bevisa att vi är värda det också, men vi tänker inte riktigt till tyvär haha. Det är väl inte våran starka sida i guess, ellerhur Mickis? ;)

Jaja vi sov iallfall kvar där och åkte hem tidigt i morse. Eller först bänkade vi oss på donken haha, sen hemfärd.

As trevlig helg iallfall.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha nej inte direkt våran starkaste sida.. Men det blir bättre och bättre, eller? ;)

<3<3

2009-04-06 @ 11:08:56
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0